CLIENT
Magazinul de bijuterii Micri
Locatie
Calea Victoriei, București
Tehnologie
Vitrină interactivă cu ecran multi-touch
Rezultat
Brand awareness
Distribuie
Magazinul de bijuterii Micri este dedicat redefinirii experienței de cumpărături folosind un afișaj video alimentat de o aplicație special dezvoltată, o poartă către o lume dinamică a experiențelor digitale interactive. Acest afișaj prinde viață atunci când magazinul este închis publicului, în special seara și în weekenduri. Senzorul de prezență detectează cu atenție cea mai mică mișcare a unui utilizator aflat în fața ecranului, declanșând segmente de conținut video pre-editat. Un personaj fermecător, imersat în conținutul video, invită trecătorii să participe activ la această narațiune digitală.
Cerințele proiectului
Senzorul multi-touch intră în acțiune la atingerea afișajului și declanșează segmente video pre-editate. Controlat de o aplicație web și echipat cu un senzor de suprapunere multi-touch și un senzor de prezență, această tehnologie creează o călătorie imersivă în lumea bijuteriilor rafinate.